2012. december 21., péntek


3.rész. (Lizzy szemszöge)

Másnap reggel 5:30-kor szólt az ébresztőm. Fáradtan nyomtam ki az ébresztőt és nagy nehezen sikerült kimásznom az ágyból. Gyorsan kiszedtem az aznapi szettem és még mielőtt nekiálltam volna készülődni gyorsan átszaladtam Lillához, hogy ő fent van e már. Természetesen még nem volt fent így kénytelen voltam felkelteni, ami abból állt hogy szó szerint ráugrottam.
-Nemár Lizzy..Szálj le rólam! Hagyj aludni!- kezdett el lökdösni.
-Aludni?? Az első munkanapodról is el akarsz késni?- szálltam le róla.
-Jézusom az ma van??-pattant ki az ágyból. -Mennyi az idő??
-5:40 szóval siess!-indultam át az én szobámba miután válaszoltam kérdésére. Gyorsan elmentem készülődni. Fogmosás, fésülködés stb. Végül felvettem a ruhámat ami egy fekete fehér pólóból és egy fehér rövid gatyából állt. Felé még felkaptam egy vékony pulcsit, a hajamat végül kontyba kötöttem. Megkerestem a kedvenc táskámat és még beledobáltam pár cuccot és 6:26-ra kész is lettem. Gyorsan lementem a földszintre ahol apa már kész volt.
-Lilla?-kérdezte mikor leértem.
-Nem tudom. Azt hittem hogy már lent van. De megkeresem-indultam vissza az emeletre és Lilla szobájába igyekeztem. Pont mikor az ajtaja elé értem lépett ki egy szürke feliratos polóba és egy rózsaszín rövid gatyóba. Rajta is volt még egy pulcsi.
-Kész vagyok. Mehetünk.-kezdett el húzni a lépcső elé.
-Ilyen se volt még hogy időben kész legyél-mondtam miközben az órámra pillantottam.
-Tudom.
-Nah indulhatunk?-kérdezte apa mikor látta hogy mindketten megvagyunk.
-Persze-indultunk el. Apa gyorsan bezárta az ajtót és mikor beülünk a kocsiba máris belekezdett mondandójába.
-Szóval lányok. Kb ez lesz minden héten kedden szerdán és pénteken.
-Álj!-szólalt meg Lilla-Csak  kedden szerdán és pénteken kell dolgoznunk?
-Igen mivel még fiatalok vagytok és ez csak nyári munka. Szóval délután 3-ig kell bent lennetek utána pedig azut csináltok amitkartok. Természetesen lesznek kivételek amikor 2-től este 10-ig kell dolgoznotok de ez csak vészhelyzetben lesz szóval ne izguljatok.-folytatta apa és mi Lillával végig csendben ültünk.-Ugye folyékonyan kell majd beszélnetek angolul és főként a endeléseket fogjátok felvenni és kivinni. Szóval nem lesz olyan megeröltető.
-Ennyi?-kérdeztem.
-Igfen egyenlőre ennyi. De itt is vagyunk!- parkolt le apa a kocsival. Gyorsan kiszálltunk és megvártuk míg apa kinyitja az ajtót. Mivel még volt egy kis időnk ezért leültünk két székre és beszélgetni kezdtünk ém ez sem tartott sokáig mivel  mikor megérkezett a többi dolgozó apa mebutatott minket nekik. Nagyon kedvesek voltak velünk. Volt egy két szó amit nem értettünk mert nagyon elhadarták ezért azt nem érttük de ezeken kívül jól el tudtunk velük beszélgetni. 7-kor pedig elkezdődott a munka. Rengeteg ember jár ide. Mit ne mondjak sok mindent kellett csinálnunk. Szerencsére megértettük az angolt így anyira nem volt nehéz, de a sürgést forgást még szoknunk kell. Már épp hogy lejárt volna a munkaidőnk mikor….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése